Log in
                 JOIN US!       SUBSCRIBE


News & Updates


Articles, News & Updates

  • 08 May 2023 10:56 AM | Anonymous

    We are proud to recognize organizations and individuals who have gone above and beyond in their public participation and engagement activities through the annual IAP2 Canada Core Values Awards - celebrating those who exemplify excellence, quality and innovation.

    Help us spread the word!



    Why apply for the Core Values Awards?

       Showcase your impact
       Spotlight your creativity
       Stand out against competitors
       Build more influence in the industry
       Attract potential clients and partnerships
       Celebrate your team

    The award categories

    • Visual Engagement Award
    • Organization of the Year Award
    • Research Award
    • Extending the Practice through Creativity, Contribution and Innovation in the Field Award
    • Indigenous Engagement Award
    • Respect for Diversity, Inclusion and Culture

    View the details

    How to apply!

    A registration fee of $100 is required for each application. The fee is in place to cover the costs of program administration. However, please let us know if this is a problem because we do not want it to be a deterrent to applying. You can pay online through the IAP2 Canada website - details are in the submission package below.

    Access the 2023 Submission Package

    Help us spread the word!

    We’d love your help getting the word out about the 2023 IAP2 Canada Core Values Awards. We encourage you share this post with your colleagues and peers!

    Below you’ll find resources to help let your colleagues and peers know about the 2023 Awards including how to apply, videos, and social updates.


    Videos

    You can share the following videos we posted on Facebook, LinkedIn, Twitter and YouTube.


    Share it on Facebook!  Share it on LinkedIn! 

    Share it on Twitter!   Share it on YouTube!



    Share it on Facebook!  Share it on LinkedIn!  

    Share it on Twitter!   Share it on YouTube!

    Follow Us!

    Craving some updates? Then, make sure you follow us on our social and YouTube channels and subscribe for email updates! With the most insightful and captivating posts, you don't want to miss out on what we have in store!

    Subscribe for our email updates!

  • 29 Mar 2023 10:35 AM | Anonymous

    Catherine Rockandel, AIP2 Canada

    Mars 2023

    Au cas où quelqu'un ne l'aurait pas dit ce mois-ci, vous - les membres, les bénévoles, les formateurs - êtes le cœur d'AIP2 Canada. Sans vous, AIP2 Canada ne pourrait pas promouvoir l'excellence dans la pratique, l'impact et la valeur de l'engagement public à travers le Canada. En tant que présidente, je suis reconnaissante pour les amitiés, l'engagement et le dévouement que vous continuez à apporter. 

    Entreprendre et mettre en œuvre des changements organisationnels

    Comme nous le savons tous, le changement et la transformation organisationnels peuvent être très difficiles, en particulier lorsque les ressources sont limitées en tant que petite association à but non lucratif. Depuis l'intégration de notre nouvelle directrice générale, Valoree McKay, en novembre 2021, nous avons fait l’objet de succès rapides tout en nous efforçant de relever certains défis organisationnels, notamment la capacité du personnel, les systèmes opérationnels obsolètes ou inefficaces, ainsi que le lancement du certificat en participation publique et la filière d'apprentissage pour la nouvelle formation harmonisée à l'échelle mondiale. 

    L'équipe opérationnelle a fait savoir qu'elle avait reçu des commentaires positifs sur certains des changements mis en œuvre au cours des derniers mois. Je tiens à remercier nos membres, nos formateurs, nos bénévoles et nos sections qui nous ont fait part de leurs frustrations, de leurs préoccupations et de leurs idées sur la manière dont nous pouvons continuer à nous améliorer. Le conseil d'administration a pris ces commentaires au sérieux et a élaboré de nouvelles stratégies avec notre directrice générale, Valoree McKay. Nous avons dû prendre des décisions difficiles pour gérer des priorités concurrentes et concentrer nos ressources, et nous apprécions votre patience et votre soutien.

    Bien que les transitions puissent parfois sembler écrasantes, nous sommes optimistes quant à l'impact positif de la mise en œuvre de certaines nouvelles initiatives, notamment :

    • La mise à jour de notre plan stratégique afin de clarifier plusieurs des objectifs stratégiques et de prolonger le plan jusqu'en 2024 pour que plusieurs activités en cours puissent être menées à bien. 

    • Investir dans de nouveaux systèmes automatisés pour améliorer tous les aspects de la gestion financière, de la gestion de l'information, y compris les bases de données et les systèmes de gestion de l'apprentissage pour soutenir les programmes de formation.

    • Le recrutement d'une société de gestion d'association avec une équipe de trois personnes pour soutenir l'administration dans le but d'améliorer l'expérience des membres, des formateurs et des bénévoles.

    • L’embauche de nouveaux collaborateurs, notamment Claudia Sighomnou, gestionnaire du perfectionnement professionnel et de la formation, et Sarah Alvarado (contractuelle), qui a mis à jour le site web, le marketing et le matériel de communication

    • Le maintien du titre professionnel CP3 en tant que norme de référence, avec de nouvelles mises à jour et l'intégration dans notre nouveau système d'apprentissage


    Mener à bien le changement par la collaboration

    Grâce à la collaboration de notre directrice générale, Valoree McKay, de la représentante internationale, Jane Newlands et de moi-même, nous avons pu obtenir un financement de 40 000 $ de la part de AIP2 International pour soutenir la traduction en français de la nouvelle formation harmonisée à l'échelle mondiale. Nous sommes très reconnaissants au Conseil d'administration international pour son soutien!

    Tout récemment, j'ai assisté virtuellement à deux journées entières de réunions du conseil d'administration international afin d'élaborer de nouvelles stratégies pour améliorer les processus et la communication entre les régions et l'organe international de l'AIP2. Nous sommes impatients de partager les recommandations issues de ces réunions au cours des prochains mois.

    Rejoindre notre conseil d'administration

    Le comité des nominations et des élections prépare la prochaine AGA et les élections au conseil d'administration qui auront lieu en juin. Si vous souhaitez en savoir plus sur la possibilité de siéger au conseil d'administration, n'hésitez pas à nous contacter. Le conseil d'administration est une équipe formidable qui travaille bien ensemble, et l'avenir est prometteur ! Nous espérons que vous envisagerez de vous joindre à nous.


  • 29 Mar 2023 10:28 AM | Anonymous

    Catherine Rockandel, IAP2 Canada

    March 2023

    In case someone didn’t say it this month, you – the members, volunteers, trainers are the heart of IAP2 Canada. Without you, IAP2 Canada could not advance excellence in the practice, impact and the value of public engagement across Canada. As President, I am grateful for the friendships, the commitment and the dedication that you continue to contribute.

    Undertaking and implementing organizational change

    As we all know, organizational change and transformation can be very challenging – especially when we have limited resources as a small, not-for-profit association. Since onboarding our new Executive Director, Valoree McKay, in November 2021 we’ve had some consistent wins while we work to address some organizational challenges including staff capacity, outdated or ineffective operational systems, as well as the launching of the Certificate in Public Participation and learning pathway for the new globally harmonized training. 

    The Operational team has shared that they have received positive feedback on some of the changes implemented in the past few months. I want to thank our members, trainers, volunteers, and chapters for reaching out and sharing frustrations, concerns, and ideas on how we can continue to improve. The Board has taken this input seriously and strategized new approaches with our Executive Director, Valoree McKay. We’ve had to make some difficult decisions to manage competing priorities and focus our resources, and we appreciate your patience and support.

    While the transitions can sometimes seem overwhelming, we’re optimistic about the positive impact of implementing some new initiatives, including:

    • updating our Strategic Plan to clarify several of the strategic objectives and extending the plan to 2024 ensure several activities underway can be successfully completed

    • investing in new automated systems to improve everything from financial management, information management including databases and learning management systems to support training programs

    • hiring an Association Management firm with a team of three to support administration with the intention of improving member, trainer, and volunteer experiences

    • hiring new staff including Claudia Sighomnou, Manager of Professional Development and Training and Sarah Alvarado (contract) who has been updating the website, marketing, and communications materials

    • ensuring continuation of the CP3 professional designation as the gold standard, with new updates and integration with our new learning system

    Leading Change Through Collaboration 

    As a result of a collaborative effort with our Executive Director Valoree McKay, International representative Jane Newlands, and myself we were able to secure $40,000 in funding from IAP2 International to support French translation of the new globally harmonized training. We are very grateful to the International Board for their support!

    Most recently, I virtually attended two full days of meetings with the International Board to strategize new approaches for improving processes and communications between the regions and the IAP2 International body. We look forward to sharing the recommendations that emerge from these meetings over the coming months.

    Join Our Board of Directors

    The Nominations and Elections Committee is preparing for the upcoming AGM and Board elections in June. If you are interested in learning more about serving on the Board, please reach out. The Board of Directors is a great team that works well together and the future is bright! We hope that you will consider joining us.


  • 29 Mar 2023 10:23 AM | Anonymous

    Légende de l'image : Cercle virtuel sur ce qui compte pour les patients autochtones (Premières Nations, Métis et Inuits) partenaires d'engagements culturellement sûrs, 17 juin 2021

    Catégorie de prix : Engagement autochtone, Prix des valeurs fondamentales d'AIP2 Canada 2022

    Source : Un engagement culturellement sûr : Ce qui compte pour les patients partenaires autochtones (Premières Nations, Métis et Inuits)

    Lauréat : BC Patient Safety & Quality Council

    Comment savons-nous que nous avons atteint la sécurité culturelle ? Lorsque les deux parties repartent satisfaites.

    Il s'agit d'une réponse partagée lorsque le BC Patient Safety & Quality Council a rencontré les patients partenaires autochtones pour développer des ressources sur l'engagement des patients culturellement sûrs. Ce document a été créé en collaboration avec les patients partenaires autochtones sur la base des conversations qui ont eu lieu lors d'un événement en juin 2021.

    L'événement a été conçu et animé conjointement par le chef héréditaire Gitxsan Sim'oogit Ma'os, Bill Blackwater Jr, Tammy Hoefer, directrice de l'engagement des patients et du public, et Cathy Almost, responsable de l'engagement. On a demandé aux patients partenaires autochtones (Premières Nations, Métis et Inuits) ce qui leur importait lorsqu'ils participaient à des activités d'engagement des patients culturellement sûrs. Les partenaires de soins de santé ont été invités à participer en tant que témoins des histoires des patients partenaires en étant des observateurs compatissants et silencieux, en accordant de l'attention aux autres sans les juger et en offrant un espace aux partenaires pour qu'ils puissent dire leur vérité.

    Elle s'est tenue à l'occasion de la journée internationale « What Matters to You » (Qu'est-ce qui compte pour vous ?) en Colombie-Britannique. 

    Lorsque les professionnels discutent de ce qui compte vraiment pour les personnes qu'ils soignent, cela permet de s'assurer que les soins sont conformes aux préférences des patients, d'établir des relations de confiance entre les patients, les familles et les professionnels de soins de la santé et de faire progresser les soins centrés sur la personne et la famille.

    À la suite de l'événement, des notes de discussion ont été rédigées et huit principes clés ont été dégagés:

    • Sensibilisation et compréhension

    • Apprentissage et éducation

    • Établir des relations

    • Préparer

    • Bienveillance et empathie

    • Respect

    • Valeur

    • Écouter

    Les thèmes ont été développés sous forme de messages clés, de recommandations et d'actions. Les actions énumérées proviennent de certaines suggestions faites par les patients partenaires, mais surtout de l'expérience vécue et des apprentissages de Cathy Almost au cours de son parcours de découverte de soi. Cathy souhaite remercier Verna Howard, Gitxsan, Cherie Mercer, Nisga'a, Victoria English, Blackfoot, Edna Leask, Selkirk, Donna Simon, Métis, Sheila Dick, Secwepemc et Mark Matthew, Secwepemc pour leur générosité et le partage de leurs connaissances sur la vie autochtone et sur la manière de faire participer les voix autochtones de manière appropriée. 

    Bert Azak, un graphiste nisga'a, a contribué par son travail artistique à la conception de deux ressources: un document qui résume les principes en un coup d'œil et un guide d'accompagnement qui fournit de plus amples détails sur la conversation qui a eu lieu lors de cet événement. Ces ressources représentent un moment où 13 patients partenaires ont donné leur avis sur l'engagement des patients dans le respect de leur culture.

    Lire le guide d'accompagnement

    Voir la brochure



  • 29 Mar 2023 10:18 AM | Anonymous

    Image caption: Virtual What Matters to Indigenous (First Nations, Métis and Inuit) Patient Partners in Culturally Safe Engagements Circle, June 17, 2021

    Award category: Indigenous Engagement, IAP2 Canada Core Values Awards 2022

    Source: Culturally Safe Engagement: What Matters to Indigenous (First Nations, Métis and Inuit) Patient Partners

    Recipient: BC Patient Safety & Quality Council

    How do we know when we’ve achieved cultural safety? When both sides leave feeling content.

    This is one answer shared as the BC Patient Safety & Quality Council met with Indigenous patient partners to develop resources about culturally safe patient engagement. It was co-created with Indigenous patient partners based on conversations at an event in June 2021.

    The event was co-designed and co-facilitated by First Nations patient partner, the late Gitxsan Hereditary Chief Sim’oogit Ma’os, Bill Blackwater Jr., Tammy Hoefer, Director of Patient & Public Engagement and Cathy Almost, Engagement Leader. Indigenous (First Nations, Métis and Inuit) patient partners were asked what mattered to them when participating in culturally safe patient engagement opportunities. Health care partners were invited to attend as witnesses to the patient partners’ stories by being compassionate and silent observers, giving attention to others without judgement and providing a space for partners to speak their truth.

    It was held in celebration of International “What Matters to You?” Day in British Columbia.

    When providers have a conversation about what really matters to the people they care for, it helps ensure that care is aligned with patient preferences, builds trusting relationships between patients, families and their health care providers, and advances person- and family-centred care.

    Following the event, discussion notes were themed, and eight key principles emerged:

    • Awareness & Understanding
    • Learning & Education
    • Build Relationships
    • Prepare
    • Kindness & Empathy
    • Respect
    • Value
    • Listen

    Themes were developed into key messages, recommendations, and actions. The actions listed come from some suggestions made by the patient partners, but mostly from the lived experience and learnings of Cathy Almost on her journey of self discovery. Cathy would like to give credit to Verna Howard, Gitxsan, Cherie Mercer, Nisga’a, Victoria English, Blackfoot, Edna Leask, Selkirk, Donna Simon, Métis, Sheila Dick, Secwepemc and Mark Matthew, Secwepemc for their generosity in sharing their knowledge about living an Indigenous life and how to engage Indigenous voices in a good way. 

    Bert Azak, a Nisga’a graphic designer, contributed his artwork and designed two resources: an at-a-glance document which summarizes the principles, and a companion guide which provides further details about the conversation that took place during this event. These resources represent a moment in time when 13 patient partners gave their opinions about culturally safe patient engagement.

    Read the Companion Guide

    View the Pamphlet



  • 29 Mar 2023 9:58 AM | Anonymous

    Au cours des derniers mois, l'équipe d'AIP2 Canada a continué à travailler à l'amélioration du marketing et des communications, au lancement de nouvelles formations et du perfectionnement professionnel, et à l'amélioration de nos processus administratifs. Nos objectifs sont notamment de renforcer et de mieux faire connaître la marque AIP2 Canada en tant que principale organisation de participation et d'engagement du public, de promouvoir les meilleures pratiques et la valeur d'une P2 efficace auprès des décideurs, et de renforcer la stratégie de transformation numérique afin d'améliorer les communications et les systèmes d'apprentissage pour que nous puissions attirer de nouvelles entreprises et de nouveaux partenariats à AIP2 Canada. Voir le plan stratégique mis à jour 2021-2024.

    Nous travaillons actuellement à la réalisation des objectifs stratégiques ci-après :

    • La mise en œuvre d'un nouveau système LMS afin d'améliorer l'efficacité, la communication et l'expérience globale de l'utilisateur pour nos services de formation et de perfectionnement professionnel.

    • L’intégration d'une nouvelle société de gestion d'association avec une équipe de trois personnes pour soutenir l'administration dans le but d'améliorer l'expérience des membres, des formateurs et des bénévoles.

    • Le renforcement de la présence de notre marque en actualisant la conception des pages web et le contenu du site web actuel pour le rendre plus convivial et plus facile à référencer, en modifiant le plan du site pour que les informations soient plus faciles à trouver, et en renforçant notre présence sur les médias sociaux.

    • Travailler à la mise en place d'un site web bilingue en 2023 afin de mieux soutenir notre public francophone.

    • La recherche de nouveaux sites web et de nouvelles plateformes d'adhésion, pour une mise en œuvre potentielle en 2024-2025, qui disposent de plus de capacités et de caractéristiques actualisées, y compris une meilleure conception, une meilleure réactivité mobile, une meilleure accessibilité, des outils de référencement, des plugiciels et des intégrations.

    • La rationalisation et la mise à jour de nos courriels réguliers, y compris :

      • Le courriel mensuel « Points de vue et mises à jour de la P2 » qui fournit des mises à jour opportunes et pertinentes sur les événements d'AIP2 Canada.

      • Un courriel bimensuel intitulé « Opportunités de formation P2 à venir », qui informe notre public des formations et du perfectionnement professionnel prévus au cours des deux mois à venir.

      • Un nouveau courriel « Connections trimestrielles » qui met en lumière des articles pertinents, des réussites, des conseils, des outils et des ressources pour soutenir vos activités de participation et d'engagement du public.

    Si vous avez des questions sur l'une ou l'autre de ces initiatives ou sur toute autre initiative de AIP2 Canada, n'hésitez pas à nous contacter à l'adresse suivante : info@iap2canada.ca.
  • 29 Mar 2023 9:54 AM | Anonymous

    Over the past few months, the IAP2 Canada team has continued to work on enhancing marketing and communications, launching new training and professional development, and improving our administrative processes. Our goals include strengthening and increasing awareness of the IAP2 Canada brand as the leading public participation and engagement organization, promoting best practices and the value of effective P2 to decision makers, and enhancing the digital transformation strategy to improve communications and learning systems so we can attract new business and partnerships to IAP2 Canada. View the updated Strategic Plan 2021-2024.

    A few things we are currently working on to support these strategic goals include:

    • implementing a new LMS system to improve efficiency, communication, and the overall user experience for our training and professional development services

    • onboarding a new Association Management firm with a team of three people to support administration with the intention of improving member, trainer, and volunteer experiences

    • enhancing our brand presence by updating web page design and content on the current website to make it more user and SEO friendly, changing the sitemap so information is easier to find, and enhancing our social media presence

    • working toward a bilingual website in 2023 to better support our Francophone audience

    • researching new website and membership platforms, for potential implementation in 2024-2025, that have more capabilities and updated features including better design, mobile responsiveness, accessibility, SEO tools, plugins, and integrations

    • streamlining and updating our regular emails, including:

      • monthly “P2 Insights & Updates” email that provides timely, relevant updates about IAP2 Canada happenings

      • twice monthly “Upcoming P2 Training Opportunities” email keeping our audience informed of training and professional development scheduled for the upcoming 2-month period

      • new “Quarterly Connections” email that highlights relevant articles, successes, tips, tools, and resources to help support your public participation and engagement activities

    If you have questions about any of these, or other IAP2 Canada initiatives, please get in touch at info@iap2canada.ca.


  • 29 Mar 2023 9:45 AM | Anonymous

    Les décisions qui ont un impact sur le public ne doivent pas être prises de manière isolée. La participation du public consiste à l'associer au processus décisionnel, à tirer parti de la diversité de ses idées, de ses points de vue et de ses préoccupations, et à utiliser ces informations pour prendre de meilleures décisions. 

    Voici 6 raisons de s'inscrire au certificat en participation publique d'AIP2 Canada.

    1. Élargir votre champ de compréhension et fournir des outils actuels et pratiques pour une participation publique significative et efficace.

    2. Renforcez votre crédibilité professionnelle et ouvrez de nouvelles perspectives de carrière dans le domaine de la participation publique. 

    3. Apporter un nouveau niveau d'expertise à votre organisation et améliorer la qualité de vos initiatives d'engagement public.

    4. Apprenez à renforcer l'engagement et l'inclusion de toutes les personnes, y compris les groupes racialisés, les peuples autochtones et d'autres groupes qui sont plus susceptibles d'être négligés, en identifiant un large éventail d'idées, de points de vue et de préoccupations.

    5. Prendre de meilleures décisions qui reflètent les intérêts et les valeurs du public en facilitant la communication, la mise en œuvre et la compréhension du processus, des décisions et de l'impact.

    6. Renforcer la capacité à prendre des décisions en collaboration sur le long terme en améliorant les relations et en renforçant la confiance entre les décideurs et le public.


    Qu'y a-t-il de différent dans le NOUVEAU certificat en participation publique d'AIP2 Canada ? 

    Le certificat en participation publique d'AIP2 Canada s'appuie sur les fondements de la formation en participation publique et les meilleures pratiques du monde entier pour fournir aux participants environ 30 heures de formation spécialisée dans la participation et l'engagement du public.

    Nous avons pris le meilleur de la formation sur les parties prenantes et l'engagement du monde entier pour créer le nouveau programme de certificat. La formation explore les meilleures pratiques, la manière de concevoir une participation et un engagement publics significatifs, et la manière d'appliquer ces connaissances dans votre travail.

    Qui devrait participer ?

    Les praticiens de la P2 constituent une communauté diversifiée de professionnels, de citoyens, d'universitaires et de décideurs qui s'engagent à impliquer le public dans les décisions qui le concernent. 

    L'ensemble des cours du certificat en participation publique offert par l'AIP2 est recommandé pour :

    • Les praticiens nouveaux et émergents qui commencent leur parcours dans le domaine de la participation et de l'engagement du public.

    • Les professionnels expérimentés de la P2, afin de démontrer votre engagement en faveur des meilleures pratiques et des normes éthiques en matière d'engagement public.

    • Toute personne impliquée dans des projets d'engagement à tous les ordres de gouvernement, de l'industrie privée, des services publics, des agences environnementales, des organismes communautaires, des organismes à but non lucratif et des fournisseurs de services en éducation qui souhaitent comprendre et mettre en œuvre un engagement significatif dans un contexte canadien.

    En savoir plus !

  • 29 Mar 2023 9:39 AM | Anonymous

    Decisions that impact the public should not be made in isolation. Public participation is about engaging with the public during the decision-making process, benefiting from their diverse range of ideas, views, and concerns, and using that information to make better decisions.

    Here are 6 reasons to enroll in IAP2 Canada’s Certificate in Public Participation.

    1. Broaden your spectrum of understanding and provide current and practical tools for meaningful and effective public participation.

    2. Enhance your professional credibility and open up new career opportunities in the field of public participation. 

    3. Bringing a new level of expertise to your organization and improving the quality of your public engagement initiatives.

    4. Learn how to increase engagement and inclusion for all people including racialized groups, Indigenous peoples, and other groups who are more likely to be overlooked, identifying a wide range of ideas, views and concerns.

    5. Engage in better decision-making that reflects public interests and values making it easier to communicate, implement, and understand the process, decisions, and impact.

    6. Build capacity for collaborative decision-making over the long-term by improving relationships and increasing trust between decision-makers and the public.

    What’s different about IAP2 Canada’s NEW Certificate in Public Participation? 

    IAP2 Canada’s Certificate in Public Participation builds on the foundations of public participation training and best practices from around the globe to provide participants with approximately 30 hours of specialized training in public participation and engagement.

    We’ve taken the best of stakeholder and engagement training from around the globe to create the new certificate program. The training explores best practices, how to design meaningful public participation and engagement, and how to apply this knowledge in your work.

    Who should participate?

    P2 practitioners are a diverse community of professionals, citizens, academics, and decision-makers who are committed to involving the public in decisions that affect them. 

    The IAP2 Hosted Certificate in Public Participation course bundle is recommended for:

    • New and emerging practitioners beginning their journey in public participation and engagement

    • Experienced P2 professionals, as a way to demonstrate your commitment to best practices and ethical standards in public engagement.

    • Anyone involved in engagement projects in all levels of government, private industry, utilities, environmental agencies, community organizations, not-for-profit and education providers who would like to understand and deliver meaningful engagement in a Canadian context.

    Find out more!


  • 29 Mar 2023 9:36 AM | Anonymous

    Les communautés de pratique sont des groupes de personnes qui partagent un intérêt, un ensemble d'idées ou des préoccupations communes et qui se réunissent pour se soutenir mutuellement, interagir et apprendre ensemble.

    Ces communautés sont un excellent moyen de rencontrer d'autres personnes travaillant dans le domaine de la participation et de l'engagement du public, d'étendre vos réseaux, d'apprendre des autres membres de votre profession et de partager des idées et des problèmes. Les membres peuvent partager des ressources, des expériences, des histoires et des outils et renforcer leurs compétences et leurs connaissances dans leur secteur d'activité.

    À AIP2 Canada, nous avons actuellement 4 communautés de pratique à la disposition de nos membres :

    • Équité, diversité, inclusion

    • Engagement des populations autochtones

    • Secteur de l'énergie en Amérique du Nord

    • Réseau de jeunes professionnels

    De nombreux praticiens de l'engagement travaillent seuls ou en petits groupes, de sorte que ces groupes peuvent fournir à leurs membres des encouragements, un soutien, un développement et une caisse de résonance précieux.

    En savoir plus



Stay Connected

Subscribe Today For News & Updates

Subscribe to our mailing list to get the latest updates from IAP2 Canada.

Subscribe


Other Recent Posts

© Copyright IAP2 Canada 2022-2023 | Privacy Policy 

Powered by Wild Apricot Membership Software